“Fantastisk”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen og pastaen i Svolvær! Kjempe trivelig betjening som ga oss veldig god service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 457siljem

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Supertrivelig gutt i kassen. Bestilte 7 takeaway retter og gikk gjennom bestillinga flere gang men dem klarte å glemme en utrulig kjipt å komme tilbake til hotelle etter en time for så å gå tilbake

Takk, sandralO5429OK
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Satte oss ned for å spise her i håp om å få glutenfri pizza siden de reklamerer med glutenfri alternativer. Det hadde de ikke, så vi valgte å gå igjen.

Dere burde ikke reklamere med glutenfri alternativer, når dere ikke har glutenfri pizzabunn.

4  Takk, thorsgaard
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Personlig og hyggelig service. God mat til hele familien til en rimelig pris.
Utsagn fra våre barn (8år og 10 år): «Skulle ønske det var mulig å gi mer enn 5 stjerner.. vi vil helst gi 1000».

Takk, 187sivs
Anmeldt 29. juli 2021

Helt nydelig mat og service! Vi spiste her 2 ganger på samme dag, anbefales!! Kommer ikke over hvor hyggelige de ansatte er!

Takk, NayabK15

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!