“Enkel taverna med kjempegod mat!”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021

Spist her 2kvelder ( så langt). Casual, koselig og godt besøkt sted med godt utvalg. Veldig god mat, hyggelig personale, serveringen kommer raskt. Her kommer vi gjerne tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, steingunnarw

Anmeldt 3. september 2021

Fin plass med utrolig hyggelig betjening! Vi fikk maten veldig raskt! Har smakt bedre kebab før, men alt i alt veldig bra.

Dato for besøk: september 2021
Takk, ginadI2678XD
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen og pastaen i Svolvær! Kjempe trivelig betjening som ga oss veldig god service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 457siljem
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Supertrivelig gutt i kassen. Bestilte 7 takeaway retter og gikk gjennom bestillinga flere gang men dem klarte å glemme en utrulig kjipt å komme tilbake til hotelle etter en time for så å gå tilbake

Takk, sandralO5429OK
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Satte oss ned for å spise her i håp om å få glutenfri pizza siden de reklamerer med glutenfri alternativer. Det hadde de ikke, så vi valgte å gå igjen.

Dere burde ikke reklamere med glutenfri alternativer, når dere ikke har glutenfri pizzabunn.

4  Takk, thorsgaard

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!