“Hyggelige eiere og betjening”

Fellini Pizza Og Grill Svolvær
Vurdert som nr. 3 av 22 Restauranter i Svolvær
Prisklasse: kr 40 - kr 299
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2023

Utrolig hyggelige eiere og betjening. Upretensiøst og hyggelig. God mat til gode priser. Ikke så mange av de i Svolvær.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Ingv L

Anmeldt 15. juni 2023 via mobile enheter

Fellini Lofoten, ligger sentralt i Svolvær. Vi gikk inn for å spise middag og valgte biffsnadder. Min kone ønsket ikke pomfri, så hun fikk fløtegratinerte poteter. Rettene ble raskt levert, selv om det var mye folk der. Maten var god og prisen var også bra. Min kone tok også bananasplitt til dessert som også var bra. Porsjonene var store.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 10. desember 2022 via mobile enheter

Forventer ikke den finere middag, men helt Basic fastfood som pizza og kebab. Litt mer koselige lokaler enn andre lignende resturanter. Og god mat. Går fit med mann og barn, men er det bare meg og mannen går vi for noe litt bedre.

Dato for besøk: november 2022
Takk, susanneaX8291YT
Anmeldt 13. november 2022 via mobile enheter

Sem pizza og grill vil jeg påstå er i særklasse her i Tønsberg regionen. Skal du ha pizza, kebab eller en skikkelig Hamburger er Sem pizza og grill stedet og reise til. Eieren gjør sitt beste for at nettopp du får en god opplevelse! Jeg personlig hadde egentlig sluttet å kjøpe Hamburger eller kebab i Norge grunnet at det ikke smaker lenger, det var slik fram til jeg besøkte Sem pizza og grill! Stedet har fått en ny fast kunde! Hvorfor gå over bekken etter vann...

Dato for besøk: november 2022
Takk, janarilda2022
Anmeldt 15. oktober 2022 via mobile enheter

Vi er 3 par som skulle bestille pizza en fredag kveld, men vi hadde et problemer for vi hadde tatt noe i glaset. Vi ringte inn og sporte om de kunde levere pizzaene til oss, men de drev ikke med det. Men etter en kort stund ringte eieren opp oss og han hadde ordnet med en som kunde bringe pizzaene til oss, SNAKKA om servise 👍👍👍 dess utom var pizzaen med tynn bunn og smakte nydelig 😍

Dato for besøk: oktober 2022
1  Takk, 339kenneth_

Reisende som så på Fellini Pizza Og Grill Svolvær, så også på

Har du vært i Fellini Pizza Og Grill Svolvær? Del dine erfaringer!