Ulike måter å oppleve XXLofoten på
Kajakkpadling
2 anmeldelser
Vinterkajakk
1 anmeldelse
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Innholdsrik tur på to timer, spekket med vakker natur, flotte fjell, litt historie, litt fart, mange nærtflyvende ørner og magiske Trollfjorden. Ryddig opplegg, underholdende guide, proft opplegg hele veien.
Mye valuta for pengene!

Takk, kennethsK8492DW
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var med en tur 25 juli 2020, og ble godt tatt imot av folka på brygga ned nødvendig utstyr til denne 2 timers turen.
På selve turen ut av Svolvær, fikk vi en bra dose historie før vi farte utover og til første stopp ved et havørn reservat hvor vi var heldig og komme svært nære disse fuglene .
Under veis til Trollfjorden fikk vi mye historie om bygg, fiske og fangst
Utrolig spennende og gøy tur.
Så tusen takk til Geir og hans folk for en tur vi anbefaler på det sterkeste.

Takk, Reiseglad10
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Super tur med Geir som fantastisk RIB fører og kjentmann. Lærte mye og så mye - nok av havørn og fint i Trollfjorden

Takk, Trude Strøm S
Anmeldt 17. juli 2020

Vakker tur fra Svolvær og inn til Trollfjorden med obligatorisk Ørne encounters underveis. Fin guide som ga oss både fakta og historie underveis.

Takk, 361andersf
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En helt sinnsyk opplevelse med ørnesafari med RIB. Matet ørn med fisk. En mektig opplevelse en bare må få med seg når en er i lofoten. Verdt pengene, ca 800 pr snut for 2 timer RIB er ikke gærli.

Takk, christianhayopsahl