Ulike måter å oppleve XXLofoten på
Kajakkpadling
2 anmeldelser
Vinterkajakk
1 anmeldelse
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Ble tatt imot av to hyggelige fyrer, fikk termodresser, votter og redningsvest. Så gikk turen avgårde i ribb. Flott tur ut fra Svolvær i strålende sol og flatt vann. Så havørn etter kort stunds kjøring. Stoppet båten, men havørnen var ikke interessert i fisk, så den satt bare på land og så dumt på oss. Kjørte videre innover i den vakre naturen og der fikk vi se mange havørner på nært hold, utrolig flott. Under turen fortalte båtføreren om hva vi så og hva vi kjørte forbi, veldig interessant. Vi snudde innerst i Trollfjorden og tok en annen rute tilbake til Svolvær. Anbefales på det sterkeste.

Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 11. august 2020

Fantastisk fin tur med Geir! Vi fikk se massevis av havørner, fikk fine historier og forklaring underveis og en super båttur!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, synnemarkmanrud
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Innholdsrik tur på to timer, spekket med vakker natur, flotte fjell, litt historie, litt fart, mange nærtflyvende ørner og magiske Trollfjorden. Ryddig opplegg, underholdende guide, proft opplegg hele veien.
Mye valuta for pengene!

Takk, kennethsK8492DW
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var med en tur 25 juli 2020, og ble godt tatt imot av folka på brygga ned nødvendig utstyr til denne 2 timers turen.
På selve turen ut av Svolvær, fikk vi en bra dose historie før vi farte utover og til første stopp ved et havørn reservat hvor vi var heldig og komme svært nære disse fuglene .
Under veis til Trollfjorden fikk vi mye historie om bygg, fiske og fangst
Utrolig spennende og gøy tur.
Så tusen takk til Geir og hans folk for en tur vi anbefaler på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Reiseglad10
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Super tur med Geir som fantastisk RIB fører og kjentmann. Lærte mye og så mye - nok av havørn og fint i Trollfjorden

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Trude Strøm S