Sea Eagle Safari til Trollfjorden

fra
USD 110,57
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve XXLofoten på
Kajakkpadling
4 anmeldelser
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur på MS Symra

Nydelig tur i supert vær. Hyggelig mannskap og medpassasjerer. Masse fisk. Så tom nise og flere havørn. Anbefales virkelig.

Takk, jsorensenn
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Jeg og min sønn på 3 hadde en magisk opplevelse ombord på Stella Oceana. Kapteinen og vertskapet var veldig imøtekommende og behjelpelige og utstyrte oss med det vi trengte for å fiske. Alle som var med fikk fisk og den største car en torsk på 7 kg. En opplevelse jeg og sønnen min ikke vil glemme. Vi fikk også se nydelig natur og høre gode historier fra kapteinen. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 109simenr
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med Geir som guide til Trollfjorden i dag! Etter kun 15-20 minutter dukket en flokk med 5-6 spekkhoggere opp. De sirklet rundt båten i 10-15 minutter så det ble rikelig med tid til både bilder og filming. Det var flust med havørn og rikelig med fotomuligheter. Flere flotte stopp underveis hvor Geir fortalte om natur og kultur. Terningkast 6!

Takk, JonasBjordal
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

To innholdsrike turer som bør oppleves- natur og historie i bøtter og spann- feriens høydepunkter. En spesiell takk til Skipper Brede som fant mengder av fisk vi kunne fiske, og Tord som guidet oss igjennom begge dagene

Takk, annbQ7174JF
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Ble tatt imot av to hyggelige fyrer, fikk termodresser, votter og redningsvest. Så gikk turen avgårde i ribb. Flott tur ut fra Svolvær i strålende sol og flatt vann. Så havørn etter kort stunds kjøring. Stoppet båten, men havørnen var ikke interessert i fisk, så den satt bare på land og så dumt på oss. Kjørte videre innover i den vakre naturen og der fikk vi se mange havørner på nært hold, utrolig flott. Under turen fortalte båtføreren om hva vi så og hva vi kjørte forbi, veldig interessant. Vi snudde innerst i Trollfjorden og tok en annen rute tilbake til Svolvær. Anbefales på det sterkeste.

Takk, P1870UJtoms