Sea Eagle Safari til Trollfjorden

fra
USD 110,57
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve XXLofoten på
Kajakkpadling
4 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2021
Anmeldelse av: Kajakkpadling

Turen var kjempe gøy. Vi er et par i 50 årene som prøvde havkajakk for første gang. Flinke guider. Kan varmt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidi4412
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur på MS Symra

Familie på fire med små barn på 2 år og 5 år har vært på sommerfisketur. For en fantastisk opplevelse; vi fikk masse fisk, og mannskapet på båten var veldig dyktige, kunnskapsrike og rett og slett utrolige trivelige folk. Vi sikret middag med både torsk og skrei som smakte helt fortreffelig. Anbefales på det sterkeste!

Takk, AnonymousNorway
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur på MS Symra

Nydelig tur i supert vær. Hyggelig mannskap og medpassasjerer. Masse fisk. Så tom nise og flere havørn. Anbefales virkelig.

Takk, jsorensenn
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Jeg og min sønn på 3 hadde en magisk opplevelse ombord på Stella Oceana. Kapteinen og vertskapet var veldig imøtekommende og behjelpelige og utstyrte oss med det vi trengte for å fiske. Alle som var med fikk fisk og den største car en torsk på 7 kg. En opplevelse jeg og sønnen min ikke vil glemme. Vi fikk også se nydelig natur og høre gode historier fra kapteinen. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 109simenr
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med Geir som guide til Trollfjorden i dag! Etter kun 15-20 minutter dukket en flokk med 5-6 spekkhoggere opp. De sirklet rundt båten i 10-15 minutter så det ble rikelig med tid til både bilder og filming. Det var flust med havørn og rikelig med fotomuligheter. Flere flotte stopp underveis hvor Geir fortalte om natur og kultur. Terningkast 6!

Takk, JonasBjordal