Havørnsafari fra Svolvær til Trollfjorden

fra
kr 1 395,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve XXLofoten på
fra kr 1 395,00
Kajakkpadling
10 anmeldelser
fra kr 1 195,00
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Kajakkpadling

Kjempefin tur med super og kunnskapsrik guide. Passe lengde på turen med god følelse av å være på tur på havet. Passer også for nybegynnere. Anbefales!

Takk, Kjersti Bull N
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Vinterkajakk

Supert supert supert. Må oppleves. Fantastisk guide og kaptein.
Masse fisk, ørn og kurs, alt vi søringer trenger. ……..

Takk, skjalgs2019
Anmeldt 25. juli 2021

Kjempe gøy tur hvor vi så mange havørne. Flink guide og komfortabel ribb. Det var regnvær og det gjorde absolutt ingenting.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidi4412
Anmeldt 25. juli 2021
Anmeldelse av: Kajakkpadling

Turen var kjempe gøy. Vi er et par i 50 årene som prøvde havkajakk for første gang. Flinke guider. Kan varmt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidi4412
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur på MS Symra

Familie på fire med små barn på 2 år og 5 år har vært på sommerfisketur. For en fantastisk opplevelse; vi fikk masse fisk, og mannskapet på båten var veldig dyktige, kunnskapsrike og rett og slett utrolige trivelige folk. Vi sikret middag med både torsk og skrei som smakte helt fortreffelig. Anbefales på det sterkeste!

Takk, AnonymousNorway