Sea Eagle Safari til Trollfjorden

fra
USD 110,57
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve XXLofoten på
Kajakkpadling
4 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur på MS Symra

Det har vært en typisk tur for turister, fantastisk fiskereise for familie med barna eller for personer som aldri/sjelden har fisket. Vi har forventet på litt mer fisk. Men til slutt skal vi minne denne turen ganske gøy!

Takk, Natalia T
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Kajakkpadling

Kjempefin tur med super og kunnskapsrik guide. Passe lengde på turen med god følelse av å være på tur på havet. Passer også for nybegynnere. Anbefales!

Takk, Kjersti Bull N
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Vinterkajakk

Supert supert supert. Må oppleves. Fantastisk guide og kaptein.
Masse fisk, ørn og kurs, alt vi søringer trenger. ……..

Takk, skjalgs2019
Anmeldt 25. juli 2021

Kjempe gøy tur hvor vi så mange havørne. Flink guide og komfortabel ribb. Det var regnvær og det gjorde absolutt ingenting.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidi4412
Anmeldt 25. juli 2021
Anmeldelse av: Kajakkpadling

Turen var kjempe gøy. Vi er et par i 50 årene som prøvde havkajakk for første gang. Flinke guider. Kan varmt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidi4412