Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk vær, flink guide, Fantastiske omgivelser, masse ørn og fikk høre litt historie fra området.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, torunng327
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplegg med veldig hygelig og flink guide/båtfører. Vi var heldig å så mye ørn og bra vær. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 802larsl
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur i strålende sol! Proffesjonelle guider og ryddige hjemmesider for booking. Vi fikk se masse ørn og fin natur!

Anbefales!!

1  Takk, christianvW4325GI
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott & gjennomført båttur med trygg og god guide . Absolutt «Value for money« ! Seriøst firma med god og informativ nettside var et pluss. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, Åse K
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk natur, super og kunnskapsrik skipper, fartsfylt og ørn på nært hold! Opplevdes proft og trygt, og anbefales på det varmeste!

Takk, Marie B