Fantastisk Rib tur og havørn safari til Trollfjord.

Fantastisk flott tur i opphold og litt sol. Sondre som var vår guide var bare helt fantastisk... les mer

Anmeldt 4 dager siden
gretak632
Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 4 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, trivelig og kyndig "kaptein"/guide. Mye ørn og fint opphold i Trollfjorden. Et tips kan være å ta tidlige båtavganger, vi var på en litt seinere seilas og da var nok ørnene litt mette (og ikke så "hissige" på å stupe etter fisk). Kanskje litt dyrt - finnes tilbydere som er billigere (har dig ikke prøvd dem ut).

Takk, Lundin99
Anmeldt 11. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse!! Dyktig guide og turen har ett av høydepunktene på vår Lofoten tur!

Absolutely wonderful experience !! Skilled guide and the trip has one of the highlights of our Lofoten trip!

Takk, 48aileenu
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk vær, flink guide, Fantastiske omgivelser, masse ørn og fikk høre litt historie fra området.

Takk, torunng327
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplegg med veldig hygelig og flink guide/båtfører. Vi var heldig å så mye ørn og bra vær. Kan anbefales.

1  Takk, 802larsl
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur i strålende sol! Proffesjonelle guider og ryddige hjemmesider for booking. Vi fikk se masse ørn og fin natur!

Anbefales!!

Dato for opplevelse: juni 2020