Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, trivelig og kyndig "kaptein"/guide. Mye ørn og fint opphold i Trollfjorden. Et tips kan være å ta tidlige båtavganger, vi var på en litt seinere seilas og da var nok ørnene litt mette (og ikke så "hissige" på å stupe etter fisk). Kanskje litt dyrt - finnes tilbydere som er billigere (har dig ikke prøvd dem ut).

Takk, Lundin99
Anmeldt 11. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse!! Dyktig guide og turen har ett av høydepunktene på vår Lofoten tur!

Absolutely wonderful experience !! Skilled guide and the trip has one of the highlights of our Lofoten trip!

Takk, 48aileenu
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk vær, flink guide, Fantastiske omgivelser, masse ørn og fikk høre litt historie fra området.

Takk, torunng327
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplegg med veldig hygelig og flink guide/båtfører. Vi var heldig å så mye ørn og bra vær. Kan anbefales.

1  Takk, 802larsl
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur i strålende sol! Proffesjonelle guider og ryddige hjemmesider for booking. Vi fikk se masse ørn og fin natur!

Anbefales!!

Dato for opplevelse: juni 2020