Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott tur og veldig flink guide ! Anbefales på det sterkeste ! Du ser mye ørn og får mye god informasjon

Takk, siljemartineb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler gjerne denne turen med Lofoten Explorer. Det var lett å bestille på nett og lett å finne startpunktet. Vi ble godt tatt i mot av hyggelige folk som tok sikkerhet og smittevern (covid 19) på alvor. 2 rib-er kjørte i følge og det ble flere stop med mating av havørn. Så flere ørn enn jeg forventet å se. Vi var også en tur innom Trollfjorden.

Takk, oddsens
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, trivelig og kyndig "kaptein"/guide. Mye ørn og fint opphold i Trollfjorden. Et tips kan være å ta tidlige båtavganger, vi var på en litt seinere seilas og da var nok ørnene litt mette (og ikke så "hissige" på å stupe etter fisk). Kanskje litt dyrt - finnes tilbydere som er billigere (har dig ikke prøvd dem ut).

Takk, Lundin99
Anmeldt 11. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse!! Dyktig guide og turen har ett av høydepunktene på vår Lofoten tur!

Absolutely wonderful experience !! Skilled guide and the trip has one of the highlights of our Lofoten trip!

Takk, 48aileenu
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk vær, flink guide, Fantastiske omgivelser, masse ørn og fikk høre litt historie fra området.

Takk, torunng327