Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 15. juli 2020

Så fornøyd! Mye bedre enn forventet. Kjempe fin natur og så utrolig mye ørn, både langt unna og på nært hold.

Takk, 545julianes
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk artig tur. Flott natur, flink guide og vi fikk se mange ørner. Skulle jeg ønsket meg noe mer så måtte det være at vi roterte på plassene. Jeg endte i midten bak og delte sete med en høy mann. Hadde bare utsikt litt til siden. Tipper opplevelsen var en annen for de som satt i front.

1  Takk, Stalheim80
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super fin tur med barna våres! Veldig hyggelig kaptein som lærte oss masse om havørn og om forskjellig steder i Lofoten! Anbefales ☺️

Takk, 776linnj
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fikk oss en rundtur på rundt 60 minutter hvor vi så opptil flere havørner og fikk høre gamle historien om fiskedrift og beboelse før i tiden. Virkelig verdt hver en krone

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Malin O
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, kjempeflink og hyggelig guide. Gøy med masse havørn som vi fikk se på nært hold. Tydelig at ørnen ventet på oss da dette var første tur for dagen. Magisk!

Takk, johnnyd552