Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse som anbefales på det varmeste. Vi fikk sett flere ørn i løpet av turen. En flink guide

Takk, BasseKikki
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde en kjempefin kveldstur i rib med Lofoten Explorer. Geir tok oss til Trollfjorden og sørget for at vi fikk sett mye havørn og på ganske nært hold. Dette er et proft selskap og turen anbefales! Tips: ta med hansker og lue.

Takk, BirgitBr
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur for å oppleve havørn på nært holdt. Veldig flink guide som også hadde inngående kjennskap til ulike steder på turen.

1  Takk, Travel469730
Anmeldt 15. juli 2020

Så fornøyd! Mye bedre enn forventet. Kjempe fin natur og så utrolig mye ørn, både langt unna og på nært hold.

Takk, 545julianes
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk artig tur. Flott natur, flink guide og vi fikk se mange ørner. Skulle jeg ønsket meg noe mer så måtte det være at vi roterte på plassene. Jeg endte i midten bak og delte sete med en høy mann. Hadde bare utsikt litt til siden. Tipper opplevelsen var en annen for de som satt i front.

1  Takk, Stalheim80