Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk Ribtur til Trollfjorden. Vi fikk se masse havørn og vi hadde en fantastisk guide som fortalte gode historier og fakta. Anbefales.

1  Takk, YngveA
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig flott tur i bra vær. Så mange ørner på nært hold. Veldig flink guide. Bra system på utlån av utstyr.

Takk, 25kirstenh
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tur med en fantastisk guide.
Anbefales virkelig, vi fikk sett masse ørn og guiden var meget god på lokalhistorie.

Takk, IvarHaugnes
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse som anbefales på det varmeste. Vi fikk sett flere ørn i løpet av turen. En flink guide

Takk, BasseKikki
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde en kjempefin kveldstur i rib med Lofoten Explorer. Geir tok oss til Trollfjorden og sørget for at vi fikk sett mye havørn og på ganske nært hold. Dette er et proft selskap og turen anbefales! Tips: ta med hansker og lue.

Takk, BirgitBr