Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super båttur, selv i regnvær. Guiden vår delte gode personlige historier i tillegg til å være kunnskapsrik. Vi fikk se mange havørn på nært hold- spektakulært!

1  Takk, 460ainan
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, og flink guide! Fin lengde på turen, og varmt utstyr. Turen var akkurat passe lengde, da det regnet og blåste

Takk, 941emiliee
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk Ribtur til Trollfjorden. Vi fikk se masse havørn og vi hadde en fantastisk guide som fortalte gode historier og fakta. Anbefales.

1  Takk, YngveA
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig flott tur i bra vær. Så mange ørner på nært hold. Veldig flink guide. Bra system på utlån av utstyr.

Takk, 25kirstenh
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tur med en fantastisk guide.
Anbefales virkelig, vi fikk sett masse ørn og guiden var meget god på lokalhistorie.

Takk, IvarHaugnes