Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott tur til Trollfjorden. Proft opplegg. Guiden hadde mye kunnskap og fortalte masse underveis.

Takk, 594mariusp
Anmeldt 27. juli 2020

Opplegget var bra, vi var også heldig med været, så ørner i bøtter og spann som satt og ventet på båtene som kom med mat...

Takk, Ragnar1948
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur, selv i regn og litt vind, fikk se masse havørn ,flott guide. Kjempe flott opplegg , flott inne i troll fjorden.

Takk, evas325
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Denne turen overgikk alle forventningene. Proft selskap og hyggelige ansatte! Kapteinen visste hvor ørnene holdt til. Vi fikk maks uttelling og så mange ørner og fikk masse gode fotomuligheter. Veldig flott båttur innover Raftsundet og Trollfjorden. Rett og slett en helt rå opplevelse som er verd hver eneste krone

Takk, Amund D
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super båttur, selv i regnvær. Guiden vår delte gode personlige historier i tillegg til å være kunnskapsrik. Vi fikk se mange havørn på nært hold- spektakulært!

1  Takk, 460ainan