Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god service fra resepsjon og skipper Stian på båten. Hyggelige folk fra A til Å. Turen må oppleves. Stoppet i et sund der d oppholder seg 10-15 ørner. Vi fikk god til fotografering og studere dei på nært hold. Guiden fortalte informativt om ørnene. Det var og fleire stopp på turen utenom stoppet inne i Trollfjorden. Et MUST ved besøk i Svolvær

Takk, Terjedimmen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk tur,det var mye ørn å se,samt en glimrende guide,dette kan anbefales på det varmeste!

Takk, 318trudeb
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott tur til Trollfjorden. Proft opplegg. Guiden hadde mye kunnskap og fortalte masse underveis.

Takk, 594mariusp
Anmeldt 27. juli 2020

Opplegget var bra, vi var også heldig med været, så ørner i bøtter og spann som satt og ventet på båtene som kom med mat...

Takk, Ragnar1948
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur, selv i regn og litt vind, fikk se masse havørn ,flott guide. Kjempe flott opplegg , flott inne i troll fjorden.

Takk, evas325