Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

La ut fra Svolvær på flatt vann. Kapteinen på Riben garanterte havørn og han holdt hva han lovte. Med vingespenn på 2,5 meter kom de seilende og fanget fisk som ble kastet ut til dem. Gode muligheter til fotografering. En tur innom idylliske Trollfjorden før flere stopp med flere havørner. Et profesjonelt opplegg med Lofoten Explorer og en dyktig kaptein som informerte om områdene underveis. Jeg gir fem stjerner, og takk for en kjempeopplevelse.
Jonny Nordby
Larvik, Norge

Takk, Jonny N
Anmeldt 23. august 2020

Veldig, veldig bra. Helt fantastisk opplevelse å se havørn komme ned for å hente fisk, mange fine bilder.

Takk, Oddbjørn H
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur, i strålende vær, med kjempehyggelig guide.
Jeg sendte en mail et par uker før, (som de svarte på veldig raskt) for å forhøre meg om dette var en tur for min far på 75. Han ønsket så å se havørn, men er litt skrall til bens. Dette skulle gå helt fint skrev de, og de fokuserte på natur, fugl og gode opplevelser.
Og de leverte! Min far hadde en uforglemmelig opplevelse og følte dette var så fint, selv om han ikke er båtvant eller stø til bens. Tusen takk for en uforglemmelig tur.
Mvh Hilde Christiansen.

Takk, hildeachr
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

En flott tur for Ørnesafari. God informasjon om fjorden, stedet og om ørn. Hyggelig guide som tok oss med rundt

1  Takk, torunnhavre
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Dette er virkelig en opplevelse for seg selv. Hadde aldri trodd det skulle være mulig å komme så tett innpå ville havørner. Turen var veldig komfortabel å tur guiden var eksepsjonelt hyggelig å flink i det han gjorde.

Jeg drar aldri til Lofoten uten en av disse turene mer. Sterkt anbefalt!!

Takk, CaptainCork1