Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Superkjekk opplevelse. Bra båt, god kaptein og guide. Nærhet til ørner. Kjekkeste vi opplevde i Lofoten

Takk, Errymann
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur i 2 timer med stor havørn opplevelse. Guide gjorde turen til den beste. Både på opplevelse fart og spenning. Kunnskapsrik på område og historie. Dette var verdt tiden og pengene.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, thomasmK3039WR
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Kjempeflott båtturer!
Vi fikk se masse havørn. Nydelig natur rundt oss på alle kanter. En kjempe flink båtfører og guide. Topp opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Nikkypink
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

For en opplevelse! Helt magisk. Mye flott natur å se, ubeskrivelige Trollfjorden og mange havørner. Faktisk ni i lufta over oss på vei inn igjen! Veldig dyktig og kunnskapsrik guide- takk til Rune

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, annehW387IU
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

La ut fra Svolvær på flatt vann. Kapteinen på Riben garanterte havørn og han holdt hva han lovte. Med vingespenn på 2,5 meter kom de seilende og fanget fisk som ble kastet ut til dem. Gode muligheter til fotografering. En tur innom idylliske Trollfjorden før flere stopp med flere havørner. Et profesjonelt opplegg med Lofoten Explorer og en dyktig kaptein som informerte om områdene underveis. Jeg gir fem stjerner, og takk for en kjempeopplevelse.
Jonny Nordby
Larvik, Norge