Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
Anmeldt 21. september 2020

Kjempemorsom opplevelse. Fikk utdelt varmedresser, støvler og votter. Guiden Rune var opptatt av at alle skulle ha en bra opplevelse og gjorde en god jobb. Vi så masse havørn og fantastisk natur.
Anbefales og verdt hver krone.

Takk, linnelisabethb
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott opplevelse. Hadde sol og «flatt hav». Hyggelige folk, og en helt super båtfører og turguide. Så masse havørn- en helt super tur som på det sterkeste kan anbefales.

Monica og Lars Erik

Takk, 810larserikt
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Superkjekk opplevelse. Bra båt, god kaptein og guide. Nærhet til ørner. Kjekkeste vi opplevde i Lofoten

Takk, Errymann
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur i 2 timer med stor havørn opplevelse. Guide gjorde turen til den beste. Både på opplevelse fart og spenning. Kunnskapsrik på område og historie. Dette var verdt tiden og pengene.

Takk, thomasmK3039WR
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Kjempeflott båtturer!
Vi fikk se masse havørn. Nydelig natur rundt oss på alle kanter. En kjempe flink båtfører og guide. Topp opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Nikkypink