Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 3 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia
Spektakulær havørn-/RIB-safari

Helt på sparket meldte vi oss på en RIB-tur og fikk en særdeles fin opplevelse. Det var en solrik... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Wengen-62
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk tur Erfaren guide , sikker og profesjonell behandling av båt og passasjerer, nydelig vær

Takk, Tulla21
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Blikkstille Norskehavet i 24 gr var en opplevelse, krydret med masse masse ørn!!!! Fantastisk inn i Trollfjorden og turkist hav med kritthvite strender er jo bare magisk!

1  Takk, LineCN
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dødsfet ørnesafari, 2 timer med RIB og mye ørn og endel gode historier, god guide, safe opplegg. Anbefales, Kjør på

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur inn til Trollfjorden. Spesielt spennende å se havørn både v Vestfjorden og i Trollfjorden. Spektakulært landskap

Takk, Helene B
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur! Gard var en super guide og sjåfør. Så mange havørn på nært hold, flott tur inn Trollfjorden. Totalt en flott opplevelse! Vi kommer gjerne igjen. Anbefales!!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Heidi P