Fantastisk Rib tur og havørn safari til Trollfjord.

Fantastisk flott tur i opphold og litt sol. Sondre som var vår guide var bare helt fantastisk... les mer

Anmeldt 4 dager siden
gretak632
Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 4 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk tur! Anbefales sterkt! Vert hver eneste krone! Sykt morsomt å få full fart på sjøen med kraftig vins og bølger. ANBEFALES!

-extra gøy på dager været er litt dårlig ;)

Takk, Sivert V
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Det var en fantastisk flott tur. Vi var heldige med været i tillegg. Vi vil gjerne gi kompliment til guiden. Han var veldig flink med våre ungdommer på 12 og 16 år. 12-åringen hadde mange spørsmål som han var svært tålmodig med å svare på. Han tok hensyn til oss foreldre som er døve. Mvh Siv Fosshaug

Takk, 224sivf
Anmeldt 13. juli 2021

En fantastisk rib tur til Trollfjorden!! Utrolig rolig og tillitsfull skipper, med mye kunnskap. Følte oss trygge hele turen. Masse havørn på nært hold fikk vi også se. Kan virkelig anbefales!!

Takk, TerjeL25
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det var en fantastisk opplevelse, både båtturen og naturopplevelsen. Vi hadde oppholdsvær og moderate bølger. Kapteinen fortalte litt underveis i forhold til historie og beboelse langs kysten der vi passerte. Høydepunktet var stopp der vi kunne se ørn på kloss hold. Vakre skapninger!

1  Takk, karenmarieh
Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk tur Erfaren guide , sikker og profesjonell behandling av båt og passasjerer, nydelig vær

Takk, Tulla21