Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 3 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia
Spektakulær havørn-/RIB-safari

Helt på sparket meldte vi oss på en RIB-tur og fikk en særdeles fin opplevelse. Det var en solrik... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Wengen-62
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin naturopplevelse som anbefales! Alle i vårt følge, fra 15 til 55, hadde en fin tur, opplevde havørn på nært hold, fikk se Trollfjorden og fikk akkurat passe med guiding undervegs.

Takk, paal_2021
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra RIB tur - heldig med oppholdsvær og greie forhold på fjorden. Opplevde havørn på forholdsvis nært hold. Artig å kjøre RIB.

Takk, HildeOOlsen
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Profesjonelt ribselskap med lang erfaring. Fikk sett mange havørner på nært hold! Dette er en tur jeg virkelig vil anbefale!

Takk, Pioneer64394381650
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk tur! Anbefales sterkt! Vert hver eneste krone! Sykt morsomt å få full fart på sjøen med kraftig vins og bølger. ANBEFALES!

-extra gøy på dager været er litt dårlig ;)

Takk, Sivert V
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Det var en fantastisk flott tur. Vi var heldige med været i tillegg. Vi vil gjerne gi kompliment til guiden. Han var veldig flink med våre ungdommer på 12 og 16 år. 12-åringen hadde mange spørsmål som han var svært tålmodig med å svare på. Han tok hensyn til oss foreldre som er døve. Mvh Siv Fosshaug

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 224sivf