Fantastisk Rib tur og havørn safari til Trollfjord.

Fantastisk flott tur i opphold og litt sol. Sondre som var vår guide var bare helt fantastisk... les mer

Anmeldt i går
gretak632
Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 4 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Alt var veldig bra og veldig bra guide.
Akkurat passe langt, vi hadde også topp vær.
Dette anbefales og synes prisen er ok

Takk, Fredrik E
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig fin tur. God informasjon om turen, men husk varme sko. Supert med flytedress, hansker og briller. Mange stopp underveis og forklaringer om steder og hvordan livet har vært. Guiden Alessandro var veldig hyggelig og snakket godt norsk. God skipper. Vi opplevde mange ørn, også som plukket fisken som ble kastet ut til dem. Mange små perler å se i tillegg til Trollfjorden.
Morsom båttur.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 27. juli 2021

Flott opplevelse, hvor vi så minst 40 ørn totalt, og opp mot 15 ørn samtidig.
Positiv opplevelse med erfarne guide / båtfører.

Presiserer at dette ikke er noen "fartsfylt rib-opplevelse", for den båtvante, med en hastighet på rundt 30 knop.

Takk, Erik Frey O
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Litt sur betjening og en del rot ved utlevering av dresser, briller og redningsvest.
Fantastisk god guide i Gunnar som fortalte historie og fakta. Hyggelig smilende guide. Opplevelsen med havørn og Trollfjorden var også fantastisk, og veldig kjekk for alle i familien.

1  Takk, thea6336
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin naturopplevelse som anbefales! Alle i vårt følge, fra 15 til 55, hadde en fin tur, opplevde havørn på nært hold, fikk se Trollfjorden og fikk akkurat passe med guiding undervegs.

Takk, paal_2021