Fantastisk Rib tur og havørn safari til Trollfjord.

Fantastisk flott tur i opphold og litt sol. Sondre som var vår guide var bare helt fantastisk... les mer

Anmeldt 5 dager siden
gretak632
Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 4 uker siden
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse. Artig båttur med bølger og en dyktig guide. Vi fikk innblikk i lokalhistorie. Og vi så havørn. Anbefales.

Takk, Kari H
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fin opplevelse for en fersking som meg. Nærkontakt med havørn, og kjempebra guide og kaptein!

Takk, kurtnaslund
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Herlig tur med en flink guide. Tok seg ekstra god tid i områder med ørn og vi var heldige og Fikk se mange havørna! Turen anbefales

Takk, Hilde M
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Alt var veldig bra og veldig bra guide.
Akkurat passe langt, vi hadde også topp vær.
Dette anbefales og synes prisen er ok

Takk, Fredrik E
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig fin tur. God informasjon om turen, men husk varme sko. Supert med flytedress, hansker og briller. Mange stopp underveis og forklaringer om steder og hvordan livet har vært. Guiden Alessandro var veldig hyggelig og snakket godt norsk. God skipper. Vi opplevde mange ørn, også som plukket fisken som ble kastet ut til dem. Mange små perler å se i tillegg til Trollfjorden.
Morsom båttur.

Takk, Jens Petter S