Fantastisk Rib tur og havørn safari til Trollfjord.

Fantastisk flott tur i opphold og litt sol. Sondre som var vår guide var bare helt fantastisk... les mer

Anmeldt 13. august 2022
gretak632
Dyktig guide

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant... les mer

Anmeldt 16. juli 2022
875wenchee
Dubrovnik, Kroatia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Silent Trollfjord Cruise
107 anmeldelser
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Arnstein var en veldig flink guide og han tok oss med på en opplevelse vi aldri vil glemme. Kan anbefale rib tur til trollfjorden på det sterkeste!

Takk, rehanatv
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dyktig og kunnskapsrik guide/kaptein, vakkert landskap, perfekt vær og flott å se ørn på så nært hold. En kjekk opplevelse å få med seg når man er i Lofoten!

Takk, linewerg
Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk båttur til Trollfjorden. Vi så mye havørn - helt fantastisk. Det var regn og litt sjø, men det var bare gøy:-) Veldig hyggelig båtfører som fikk oss trygt gjennom hele opplevelsen. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Camilla S
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette var virkelig en flott tur! Dyktig guide og skipper!! Havørn mating! Trollfjorden! Spennende båttur med innlagt spennende kjøring !!! Dette må dere prøve

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 617mortenh
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

En flott opplevelse. Artig båttur med bølger og en dyktig guide. Vi fikk innblikk i lokalhistorie. Og vi så havørn. Anbefales.

Takk, Kari H