Trollfjord- og havørnsafaritur fra Svolaer

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lofoten Explorer på
fra kr 1 195,00
Anmeldt 16. juli 2022

Vi fikk en engasjert og dyktig guide som gjorde turen ekstra spesiell. Trygg kjøring, interessant informasjon og historier om havørn og lokale forhold. Et pluss var at vi fikk oppleve flere havørn på kloss hold. Anbefales!

1  Takk, Wenche E
Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Helt på sparket meldte vi oss på en RIB-tur og fikk en særdeles fin opplevelse. Det var en solrik og varm dag i Svolvær og alt lå til rette for en flott dag på sjøen 😎. Guiden Sondre tok oss med til et perfekt sted hvor vi fikk se havørn som han kalte på ved plystring og lokket med fisk. Videre gikk turen inn i Trollfjorden hvor vi fikk interessant info om både troll og fiskerhistorikk

Turen anbefales på det sterkeste 😃🦅🌅

Takk, Wengen-62
Anmeldt 10. juli 2022

Ørn, en fugl som sees helst på lang avstand der den flyter på vinden.
Her kom vi tett på dem, stupende ned for å ta fisk eller sirklende over oss.
Guider som var kunnskapsrike og som visste hvor ørnene var, og hørte dem der vi absolutt ikke kunne se.
To flotte unge ørner tidlig på turen, og en eldre majestetisk i Trollfjorden. Sistnevnte ville ikke komme ned, men vi så hvor stor han var og fikk fanget ham på kamera.
Masse ny kunnskap langs ruten og spesielt i Trollfjorden.
Været spilte ikke helt på lag med oss, men det kom heldigvis ikke før på siste del av turen.

Takk, Bente H
Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Helt fantastisk tur der havørn, havet, guiden og været spilte på lag! Anbefales på det sterkeste! Gode historier og severdigheter underveis.

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, erikeL5193VG
Anmeldt 23. juni 2022 via mobile enheter

Dette må du få med deg i Svolvær. En flott tur som passer for alle. Vi så masse ørn og det var helt spektakulært. Kjempeflink guide.

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, Ambassador109167