Fantastisk!

Fantastisk opplevelse for både store og små, flinke guider og ansatte på skipet. Barna koste seg og... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Emilie N
Flott tur inn til trollfjorden.

Flott båt tur til trollfjorden! vi hadde med barn i alderen 2 og 5 år, som fikk både mate fugler og... les mer

Anmeldt 14. august 2021
lillheidi91

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig tur med Bard. Meget hyggelig crew og kjempe servise.
Fikk en god forklaring / guidingen underveis
Meget behagelig med helt ny båt og med eldrift (silentcruice)
Takk for turen

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, TerjeOnerheim
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi, en gruppe på 7 voksne, 1 baby og en hund, tok turen til Trollfjorden med MS Orca. Vi fikk fiske, se ørn på nært hold, se fugler bli matet fra hånden og oppleve den fantastiske Trollfjorden. Besetningen var dyktige og trivelige, og vi hadde en fantastisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, sandragZ6181FE
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi kom med Hurtigruta nordfra og da var det vanskelig og skjønne at det var en inngang til fjorden med en båt Men vi svingte inn og der kom vi til en passasje med kjempehøye fjell på begge steder. Fasinerende. Var også heldig å få se havørn der inne

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, unniliser
Anmeldt 7. november 2017

En ca 5 timers båttur fra Svolvær og inn i Trollfjorden. En vakker naturopplevelse og det ble fisket småtorsk som senere ble brukt som agn for å lokke flere ørner til båten. En fantastisk opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, annnhaug
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Fantastisk tur til Trollfjorden, fikk på returen smake fiskesuppe. På vei tilbake fikk vi se fem ørner :-) Bør komme tidlig for å få plass foran på båten, og en bør være godt kledd da de blir litt vind når en kjører ut på havet.

Eneste negative et at Vi fikk oppgitt feil tidspunkt for avgang når vi ringe inn for booking, så pass på at en møter opp i god tid.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, b_rrel