Anmeldt 20. august 2017

Fantastisk rorbu, med perfekt beliggenhet. På besøk til Lofoten er rorbu det eneste alternativet å benytte som overnattingsted. Anker Brygge har store og flotte rorbuer og servicen er fantastisk. Hele hotellet ligger tett på bykjernen, men allikevel rolig i forhold trafikk.....Takk for oppholdet

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, ths051064
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Fin og autentisk rorbu. Ok kjøkken og bad. Litt for mørk innredning i vår rorbu. Bra frokostspis frokost utendørs i fint vær men spør betjeningen før du gjør det. Kort vei til spisesteder, butikker og fjelltopper du vil bestige.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jørn K
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi har hatt tre flotte dager i Lofoten og bodde alle dagene på Anker brygge.
Hyggelige rorbuer med koselig innredning, deilige senger og fint rengjort da vi kom.
Grei parkering for gjester rett utenfor rorbuene.
Sentral beliggenhet i Svolvær.
Flott utsikt til skipstrafikken med Hurtigruteanløpene som høydepunkt.

Meget hyggelig og serviceminded personale i resepsjonen.
Hvis bare alle på Anker brygge hadde vært like profesjonelle som medarbeiderne i resepsjonen, ville alt ha vært vel.
Alle er meget hyggelige, men det var noen rutinesvikter som gjør at det dessverre kun blir 4 poeng.
Og gode rutiner er jo ledelsesansvar.

Vi spurte ved innsjekking om det var rene håndkler hver dag, om sengene ble redd opp og om avfall ville bli fjernet. Det ble svart "ja" på alle tre forholdene.

Etter natt 1: rene håndkler på badet :), ingen senger redd opp, noe avfall fjernet, men ikke alt avfall til tross for at det stod pent samlet rett ved utgangsdør og ikke var til å "ta feil av".

Etter natt 2: ingen senger redd opp, ingen rene håndkler. :(
Samtlige håndkler som var blitt levert dagen før, var brukt og lå fremdeles våte på badegulvet da vi kom tilbake til Anker brygge kl. 23.45 om kvelden etter flott utflukt fra tidlig morgen. Vi hadde gledet oss til dusj, men den gang ei, for resepsjonen stenger kl. 23.00. Intet personale på jobb, og ingen mulighet til å få tørre håndkler. :(
Og avfallet - det lå fremdeles der. :(
Med andre ord hadde trolig personalet glemt rorbuen vi bodde i - ytterst på bryggekanten.

2. Frokost er inkludert. Den er deilig, rikholdig og delikat anrettet.
Men: når det er tomt for eggerøre én time før frokostserveringen er slutt, og det ikke blir fylt på mer eggerøre, er det rett og slett lite gjestfritt og fremstår gjerrig og uprofesjonelt.
Hadde det skjedd én gang, ville det ha vært greit, men det var dessverre mønsteret, i alle fall de tre dagene vi spiste frokost der. Så godt som tomt for eggerøre én time før frokostserveringen stenger - elendig!
NB! Det var ikke noe alternativ til eggerøre bortsett fra kokt egg. Vi var ikke alene om å oppleve det. Den ene etter den andre gikk slukøret fra fatet med eggerøre. Personalet så på, men foretok seg intet til tross for at man spurte etter påfyll.
Det samme var tilfellet med kaffe, dvs stadig tomt, men der kom det heldigvis påfyll når vi ba om det. :) Med andre ord ingen automatisk oppfølging av kaffepåfyll heller, som jo er viktig på nordmenns frokostbord.

3. Til slutt et lite tips til ledelsen: kast visne blomster fra frokostbordene! Fullstendig visne Ildtopper der hver eneste blomst var brun, tar seg ikke spesielt pent ut. Da er det bedre med ingen blomster. Slike detaljer betyr selvsagt ikke noe for selve oppholdet, men man lurer jo litt - og det svekker totalbildet av et vakkert sted.

Alt dette kan lett endres til det bedre. Vi satser på at det skjer og kommer derfor gjerne tilbake. :)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, AEE2
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to par som reiste! Oppholdet på Anker brygge var veldig bra! Med så fine fasiliteter så er det greit at det koster litt mer enn andre steder! Vi hadde 3 overnattinger her, og håper å komme tilbake! Reint og fint, god frokost! Frokosten var med i prisen på leien av rorbuene!
Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Jorunn R
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Anker Brygge har perfekt beliggenhet i Svolvær med gåavstander til alt.
Hyggelig sjøboder som er rene og pene.
Samtlige sjøboder har komfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin.Fint å sitte på utsiden på bryggekanten og nyte et glass etter at man har vært på fisketur eller gått i fjellet.
God og godt utvalg på frokostbuffeen og hyggelig og hjelpsom betjening.
Passer for både voksne og barn.
Drar man med barn anbefales sjøbodene lengst bort fra restauranten da det kan være noe støy når det er levende musikk i restaurantlokalet.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Svein W