eDreamsUSD 187
Expedia.comUSD 207
FindHotelUSD 207
CheapTicketsUSD 207
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted med ypperlig servise og flotte rorbuer helt i vannkanten. Badet rett fra brygga og det var benker og stoler så ikke noe og si på fasilitetene. Fikk elbillading hos nabohotellet Scandic.
Flott frokost hvor de hadde stor grad av forsiktighet jfr. korona
Betjeningen var hyggelig og hjelpsom så dette er et fantastisk overnattingssted. Skulle ønske vi hadde flere dager der men kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 379_yvindh
Anmeldt 4. november 2019

Meget god service fra resepsjonen. Fantastisk beliggenhet. God moderne rorbu. Trivelig leilighet med tekjøkken.

Dårlig avtrekk/luft på badet på aktuell leilighet medførte "sumplukt" ved ankomst. (Anbefaler å vurdere å innføre rutine med sjekk av sluken i dusjen som del av renhold...). Ekstra utlufting fra badet gjennom soverommet og vindu i soverommet er ikke hensiktsmessig. Slitte dusjdører der magneter ikke holdt tett ved lukking. Oppheng må justeres/byttes.

Romtips: Meget god beliggenhet i 1.etg med utgang til terrasse/kai med flott utsikt over fjorden. Sydvendt.
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Oddvar P
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Takk for flotte dager i nydelig rorbu suite. Veldig god atmosfære og hyggelig og lun stil, og fantastisk utsikt!

Hyggelig personell og god frokost.

Hyggelig at det også er kaffe og te på rorbuene
Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, tomsT5844ND
Anmeldt 15. august 2018

Anker Brygge, ligger helt riktig på bryggen, med skvulpende hav og måkeskrik til. Rorbuene var hyggelige, rommelige og godt utstyrt. Sengene var utmerket, mens klima anlegg kunne vært ønskelig med nær 30 gr lufttemp de dagene vi var der.
Frokost fulgte med, og var en utsøkt opplevelse, med alt man kunne ønske seg av spise og drikke.

Romtips: Her var alle rorbuene mot kai, bare positivt
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, BDS622
Anmeldt 21. juli 2018

Etter en flott kveld på restaurant Kjøkkenet ble kvelden og natten ødelagt av svært støyende live music fra puben deres. Som gjester på Scandic med rom vegg i vegg med puben deres ble vi holdt våknet til kl. 03.00 før bandet tok kvelden. Når vi så retter kritikk til resepsjonisten deres blir vi møtt med en holdning om at dette er Scandics problem. Vi skulle bedt om å få byttet rom. Seriøst? Midt i fellesferien med et fullbooket Hotel kl 03.00 på natten? Same on you Anker Brygge

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, fruandersen