Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra for overnatting for familie. Svært sentralt ift aktiviteter, mange gode restauranter og fotturer. Veldig god frokost og supert personale. Vi kommer definitivt til å bo her igjen når vi skal tilbake.

Takk, chorgen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fine leiligheter med 2 soverom med tilhørende bad. Passer utmerket for familie og evt vennepar på tur. Grei standard men litt preg av 80 tallet. Kunne vært litt mer kjøkkenredskaper, men fikk til å lage 2 middager. Frokosten er bra og i tillegg inkludert. Omgivelsene er perfekte med nærhet til sentrum og spisesteder. Bra med parkering på området. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, askoft
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted med ypperlig servise og flotte rorbuer helt i vannkanten. Badet rett fra brygga og det var benker og stoler så ikke noe og si på fasilitetene. Fikk elbillading hos nabohotellet Scandic.
Flott frokost hvor de hadde stor grad av forsiktighet jfr. korona
Betjeningen var hyggelig og hjelpsom så dette er et fantastisk overnattingssted. Skulle ønske vi hadde flere dager der men kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 379_yvindh
Anmeldt 4. november 2019

Meget god service fra resepsjonen. Fantastisk beliggenhet. God moderne rorbu. Trivelig leilighet med tekjøkken.

Dårlig avtrekk/luft på badet på aktuell leilighet medførte "sumplukt" ved ankomst. (Anbefaler å vurdere å innføre rutine med sjekk av sluken i dusjen som del av renhold...). Ekstra utlufting fra badet gjennom soverommet og vindu i soverommet er ikke hensiktsmessig. Slitte dusjdører der magneter ikke holdt tett ved lukking. Oppheng må justeres/byttes.

Romtips: Meget god beliggenhet i 1.etg med utgang til terrasse/kai med flott utsikt over fjorden. Sydvendt.
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Oddvar P
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Takk for flotte dager i nydelig rorbu suite. Veldig god atmosfære og hyggelig og lun stil, og fantastisk utsikt!

Hyggelig personell og god frokost.

Hyggelig at det også er kaffe og te på rorbuene
Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2018