Expedia.comUSD 264
Trip.comUSD 264
eDreamsUSD 246
Anmeldt 16. juni 2021

Oppholdet var generelt veldig bra, men jeg kan ikke sette vurderingen som "Svært bra" (4 stjerner) av flere grunner.

Vi overnattet i en Rorbu Suite. To soverom, med eget bad på hver av rommene. Dette var selvsagt en veldig positiv ting. Men – noe vi fant ut ganske tidlig, var at ingen av badene hadde nøkkel. Jeg vet ikke hvorfor, men dette er uansett minuspoeng.

På tekjøkkenet var det kaffe og te, veldig kjekt å ha om morgenen (eller kvelden), men lokket til muggen på kaffetrakteren var løst, og dette var litt irriterende. Det var også ikke helt rent i skapet hvor søppelboksen sto, og forressten – søppelboksen kunne gjerne vært litt større, men det går egentlig helt fint siden det var et tekjøkken.

Den inkluderte frokosten var veldig god. Dette er nok en av de sterke sidene til Anker Brygge. De hadde gode brød, med godt pålegg, som f.eks. eplemos. De hadde juice, melk, vann, vann med Sitron, te, og en kaffemaskin. Kaffemaskinen hadde til og med kakako! Men jeg tror jeg foretrekker caffè mocca. De hadde også en veldig god espresso. Men det som var litt kjipt, var at de hadde litt forskjellige typer kopper, og noen var litt små, og da rant det over når jeg skulle bære koppen til bordet. Dette gikk fint da, men det hadde vært finere om vi hadde sluppet det. Jeg hadde tefat under da, så det rant heldigvis ikke på gulvet.

Det var bra service på rommene. Vi fikk nye håndklær i løpet av dagen, og ny dorull også. Jeg tror de satte oppvaskmaskinen på også, så det var utrolig hyggelig at de gjorde det. Det var en veldig fin terasse utenfor rorbua, med benk og bord og greier.

Ellers var det en veldig grei opplevelse, og jeg vil anbefale det til alle, untatt de som må ha alt helt perfekt da (vet ikke om de egentlig finner noen plass å sove noen gang da). Selv om jeg ga "bare" 3 stjerner, så er det overhodet ikke en dårlig plass.

1  Takk, 323isakp
Oddrun Glad, Marketing på Anker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2021

Takk for at dere valgte Anker Brygge og velkommen tilbake

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde strålende utsikt til Svolvær geita fra stua vår , helt OK standar, gode senger , veldig god frokost. Ett stort minus var at de reklamerer med gratis parkering , der var det smekk fult, og vi måtte parkere langt oppe i byen , pluss måtte betale ganske mye i parkerings avgift.

Takk, evas325

Hei og takk for besøket. Vi har en god del parkeringsplasser men i Juli er det ikke mulig å garantere plass utenfor døren til alle men det finnes parkering like ved mot avgift

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra for overnatting for familie. Svært sentralt ift aktiviteter, mange gode restauranter og fotturer. Veldig god frokost og supert personale. Vi kommer definitivt til å bo her igjen når vi skal tilbake.

Takk, chorgen

Takk for at dere besøkte oss og for at dere tok tid til å skrive en fin review - velkommen tilbake

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fine leiligheter med 2 soverom med tilhørende bad. Passer utmerket for familie og evt vennepar på tur. Grei standard men litt preg av 80 tallet. Kunne vært litt mer kjøkkenredskaper, men fikk til å lage 2 middager. Frokosten er bra og i tillegg inkludert. Omgivelsene er perfekte med nærhet til sentrum og spisesteder. Bra med parkering på området. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, askoft

Tusen takk - håper å se dere igjen hos oss

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted med ypperlig servise og flotte rorbuer helt i vannkanten. Badet rett fra brygga og det var benker og stoler så ikke noe og si på fasilitetene. Fikk elbillading hos nabohotellet Scandic.
Flott frokost hvor de hadde stor grad av forsiktighet jfr. korona
Betjeningen var hyggelig og hjelpsom så dette er et fantastisk overnattingssted. Skulle ønske vi hadde flere dager der men kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 379_yvindh

Takk for besøket og finfin tilbakemelding - vi håper dere tar turen igjen snart :)