“Anbefales! ”

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og god service. Rent og pent. Fin beliggenhet nede i havnen. Nøye med hygiene i disse koronatider. Pluss for å føre valgfri besøksliste for bruk til smittesporing ved eventuelt Covidsmitte. Friterte torsketunger og tørrfisk meget meget bra. Flott med lokale råvarer.

Takk, bjornni

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig servitører som opptrer med godt humør, service ig humor. Fasilitetene også er gode med trivelig atmosfære. Maten var utsøkt og med god variasjon for store og små. Verdt et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, edvardkristoffersen
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, herlig service og flott beliggenhet på brygga i Svolvær- kommer definitivt tilbake til Nihao!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, christianvW4325GI
Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Flott og harmonisk sted.Nydelig mat,rask servering og hyggelig betjening. Vi kommer absolutt tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Monica K
Anmeldt 6. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, hver gang! Kort ventetid på maten, og kjempehyggelige ansatte. Drar hit for å få meg et bedre måltid.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, sindreiversen

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!