“Super god mat, med null ventetid!”
Anmeldelse av Restaurant Nihao

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super god mat, med null ventetid! Nr. 20 på menyen var fantastisk! Super bra og koselig service. Mye mat

Takk, charlottetroset

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Sendte forespørsel via messenger, fikk raskt hyggelig svar og anbefaling om å booke bord, noe som var lurt. God service, rask levering av mat og drikke. Maten var god men kunne vært mer krydret, så ved evt senere besøk vil jeg bestille mer krydret mat. En god opplevelse

1  Takk, Ellen O
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og service fra meget hyggelig personale
Kan anbefales på det sterkeste
Spiste her flere ganger

Takk, Journey391987
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

De hadde 20% på take away så vi kjøpere mat og spiste på torget!
Maten var knall varm og kjempe god!
Vårrullene var sprø og gode

Takk, 825ninaj
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Rause porsjoner og godt sammensatt meny. Passer bra for familier hvor man vi ha mye forskjellig å spise.

1  Takk, YngveA

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!