“Fantastisk god mat !!”

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat,den beste Kina maten jeg noensinne har smakt!! Rask servering og meget hyggelige og profesjonelle servitører. Man følte seg veldig velkommen. Virkelig å anbefale

Takk, Ann-Kristin N

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Detter var mildt sagt dårlig. Spiste en av husets spesialiteter med wok med hval. Hvalen var bedervet, forøkte å gi beskjed men den hadde de servert siden juni så den måtte være bra var beskjeden jeg fikk... tok de den av regninge? Neida.. Fruen spiste noe annet som smakte høgg. Finne et annet sted å spise. Cirkle K er mye bedre og billigere.

Dato for besøk: august 2020
Takk, TravelBatz
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super god mat, med null ventetid! Nr. 20 på menyen var fantastisk! Super bra og koselig service. Mye mat

Takk, charlottetroset
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Sendte forespørsel via messenger, fikk raskt hyggelig svar og anbefaling om å booke bord, noe som var lurt. God service, rask levering av mat og drikke. Maten var god men kunne vært mer krydret, så ved evt senere besøk vil jeg bestille mer krydret mat. En god opplevelse

1  Takk, Ellen O
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og service fra meget hyggelig personale
Kan anbefales på det sterkeste
Spiste her flere ganger

Takk, Journey391987

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!