“Noe av det beste jeg har spist.”
Anmeldelse av Restaurant Nihao

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 7 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Noe av det beste jeg har spist. Store porsjoner, trivelig personale.
Spiste frityrstekt lammeribbe
Ungene likte åsså maten, så fikk de gratis is etter maten første gang jeg anbefaler en resturant på tripadvisor, men denne føler jeg fortjener en

1  Takk, glennsH2438IN

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Matten var veldig god å kom i store og gode porsjoner. Betjeningen var svært hyggelig å imøtekommene. Vi ble også spurt flere ganger om vi ønsker påfyll av ris, samt om maten var god. Samlet gjorde alt dette oppholde til en svært god opplevelse.

Jeg skal spise her flere ganger!!

1  Takk, CaptainCork1
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. Kjempegod mat og store porsjoner. Vi var sultne, og det var supert at maten kom raskt. Her spiser vi gjerne igjen. Anbefales.

3  Takk, berit38
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Spiste velsmakende og mektig suppe med scampi, kamskjell og nudler. Hyggelig sted med god atmosfære og service.

2  Takk, TomFronthM
Anmeldt 6. august 2020

God mat som vi fikk raskt etter bestilling. Vi bestilte klippfisk og hval ned kinesisk vri, noe som gir en smak vi nødvendigvis ikke er kjent med. Det var mørt kjøtt (som absolutt ikke er en selvfølge med hvalkjøtt) og tilbehør som klippfisk trenger for å få frem sin smak.
Litt slapp service etter hovedrett. Anbefales.

1  Takk, Marsdama69

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!