“Verdt et besøk”

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 21. august 2020

Kjempe god mat og drikke samt en besetning som var kjempe hyggelige. Absolutt verdt et besøk om man er i Svolvær

1  Takk, 403adriane

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Noe av det beste jeg har spist. Store porsjoner, trivelig personale.
Spiste frityrstekt lammeribbe
Ungene likte åsså maten, så fikk de gratis is etter maten første gang jeg anbefaler en resturant på tripadvisor, men denne føler jeg fortjener en

1  Takk, glennsH2438IN
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Matten var veldig god å kom i store og gode porsjoner. Betjeningen var svært hyggelig å imøtekommene. Vi ble også spurt flere ganger om vi ønsker påfyll av ris, samt om maten var god. Samlet gjorde alt dette oppholde til en svært god opplevelse.

Jeg skal spise her flere ganger!!

1  Takk, CaptainCork1
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. Kjempegod mat og store porsjoner. Vi var sultne, og det var supert at maten kom raskt. Her spiser vi gjerne igjen. Anbefales.

3  Takk, berit38
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Spiste velsmakende og mektig suppe med scampi, kamskjell og nudler. Hyggelig sted med god atmosfære og service.

2  Takk, TomFronthM

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!