“God mat og bra service”
Anmeldelse av Restaurant Nihao

Restaurant Nihao
Vurdert som nr. 7 av 22 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger på brygga i Svolvær. Vi gikk innom for å spise middag, fikk et bord ved vinduet og bestilte kylling shopsue. Maten fikk vi raskt og den var god. Kelneren yndet god service og spurte hvordan maten var etter en stund. Grunnen til at jeg trekker noe ned er at smaken ikke var helt etter vår gane. Ellers var det fint lokale og sentralt i Svolvær.

2  Takk, P1870UJtoms

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat til en hyggelig pris og en hyggelig atmosfære. Selv om det kanskje ikke er til Svolvær man reiser til for å spise asiatisk, så var dette en positiv opplevelse. Veldig service innstilt, og fikk mat veldig raskt, selv om restauranten var full.

Takk, kristoffer_2019
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig ansatte, rask betjening, og fint/ rent lokale. Kjempe god mat. Store deler av menyen kunne lages glutenfritt! Anbefales

1  Takk, Lotta91
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

God mat, store porsjoner og ok prisnivå (en sjeldenhet i Lofoten). Rask service og hyggelige ansatte. Vel verdt et besøk.

Takk, TrineL1972
Anmeldt 17. juli 2021

Takk for fantastisk rask service, kjempegod mat og hyggelige ansatte. Kommer til å spise her neste gang jeg er i området.

1  Takk, martineS7746UW

Reisende som så på Restaurant Nihao, så også på

Har du vært i Restaurant Nihao? Del dine erfaringer!