“Flott plassering, men elendig service”

Bryggebaren Anker Brygge AS
Vurdert som nr. 8 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott plassering, men elendig service og mat. De visste ikke hva slags type vin de hadde. Lang tid fra bestilling til vi fikk både mat og drikke. Jeg bestilte en bakt potet til kroner 150, denne burde kostet 50. Fikk den med kokt skinke og litt mais og rømme. Vi klagde, men fikk beskjed at slik er den. Vi kommer ikke tilbake. Anbefaler dere et annet sted. Følte at de ikke var interessert i gjester.

Takk, Lis197

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppeog hyggelig betjening
Eneste som var dumt var at det regna.... men hyggelig plass innenfor store vinduer!!

Takk, 569monav
Anmeldt 4. juli 2020

Pizzaen var over all forventning. Sprø bunn, godt fyll og slår de fleste kjedepizzaene i byene. Desverre er servicen veldig dårlig. Spesielt hvis dette er covid 19. Det er en Egon feeling over servicen.

1  Takk, linnern
Anmeldt 25. juni 2020

Utrolig god mat og mengde, flink bevertning og hyggelig ikke minst
Fin atmosfære på restauranten og ikke for dyr mat heller
Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, HaakonB30
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Ved fint vær, er dette den optimale plassen for å ta en øl på brygga. Kjapp og hyggelig personalet..

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 111ninae

Reisende som så på Bryggebaren Anker Brygge AS, så også på

Har du vært i Bryggebaren Anker Brygge AS? Del dine erfaringer!