“Nydelig mat”

Bryggebaren Anker Brygge AS
Vurdert som nr. 8 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

STÅR PÅ NETTSIDEN AT DET ER STENGT, dette stemmer ikke. De har prøvd å rette opp i dette tidligere.
Her kan du kan sitte inne, ute under tak med varmelamper eller ute ved kaia. Bestillte kremet fiskesuppe, nydelig!! Mye fisk samt reker i suppa. Fin atmosfære og bra service. Kommer gjerne igjen

Takk, Heidi H

Anmeldt 20. juli 2020

Vi var i Svolvær en gråværsdag, men hvor Anker Brygge restaurant leverte! Ti forrett hadde vi deilige foretter; kamskjell og hvalcarpaccio Til hovedrett hadde vi hvalbiff, tørrfisk, kveite og boknafisk Alt smakte himmelsk Til dessert koste vi oss med lun rabarbarakompott med iskrem, salt karamell med hvit sjokoladeanache og bringebær og fløtepudding. Fantastisk, det er bare å sitte seg ned og nyte maten

Takk, 452cathriner
Anmeldt 18. juli 2020

Maten var god og service det samme. På en hektisk dag klarer servitørene å se gjestene. Anbefaler en lunsj her, og spesielt fiskesuppe og spareribs.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott plassering, men elendig service og mat. De visste ikke hva slags type vin de hadde. Lang tid fra bestilling til vi fikk både mat og drikke. Jeg bestilte en bakt potet til kroner 150, denne burde kostet 50. Fikk den med kokt skinke og litt mais og rømme. Vi klagde, men fikk beskjed at slik er den. Vi kommer ikke tilbake. Anbefaler dere et annet sted. Følte at de ikke var interessert i gjester.

Takk, Lis197
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppeog hyggelig betjening
Eneste som var dumt var at det regna.... men hyggelig plass innenfor store vinduer!!

Takk, 569monav

Reisende som så på Bryggebaren Anker Brygge AS, så også på

Har du vært i Bryggebaren Anker Brygge AS? Del dine erfaringer!