“275 kr for frossenpizza ”
Anmeldelse av Anker Brygge AS

Anker Brygge AS
Vurdert som nr. 10 av 22 Restauranter i Svolvær
Beskrivelse: Overnatting i tradisjonelle rorbuer, Restaurant Kjøkkenet og Bryggebar med seter inne og ute på kaikanten, sommergrill og karaoke hver onsdag.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Betalte 275 kr for en ok ferdigpizza. Pommes-frites virket også som de hadde vært fryst. Hvis du liker måten på Egon og Peppes er dette stedet for deg. Maten kom presis og personalet var ellers hyggelig.

Takk, elida arstad s

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Eneste resturant i Svolvær som hadde ledig bord. Restauranten minnet meg litt om Egon. Mørke lokaler og tremøbler. Det var koselig der. Ok utvalg av mat. Hadde spearibs som smakte veldig godt. Hadde også en pizza som var god. Ok betjening. Verdt et besøk

Takk, 480helenes
Anmeldt 14. juli 2021

Dette var skuffende, betjening som var lite blide, virket nesten som om de ikke hadde lyst til å være der. Maten, spiste reker og fiskesuppe, lite brød til rekene og lager bedre fiskesuppe sjøl og prisen ☹️

Takk, 987monak
Anmeldt 8. juli 2021

Ikke bra service, lite utvalg av mat, ikke god mat… En stor skuffelse. Kommer ikke hit igjen dessverre.

Takk, 123Brittjorunn
Anmeldt 8. juli 2021

Anbefales ikke.
Dårlig service, stive priser og lite hjelp å få.
Var problematisk for servitøren og dele opp regningen på 4 vennepar som spiste.
Det føltes som de ikke ville ha oss der, og at når vi ville dele regningen så var det alt for mye jobb for servitøren.
Vi fikk en kalkulator på bordet, og måtte regne ut summene selv som vi skulle betale, og etter vi gjorde halve jobben til servitøren, så stolte ho ikkje på oss og måtte rekne sammen kvitteringene selv for å se at vi hadde betalt hele beløpet.
Dette var amatørmessig.

Takk, Magda24878

Reisende som så på Anker Brygge AS, så også på

Har du vært i Anker Brygge AS? Del dine erfaringer!