“Unngå stedet for en hver pris! Skrekk og gru, skal aldri dit igjen.”
Anmeldelse av Anker Brygge AS

Anker Brygge AS
Vurdert som nr. 10 av 21 Restauranter i Svolvær
Beskrivelse: Overnatting i tradisjonelle rorbuer, Restaurant Kjøkkenet og Bryggebar med seter inne og ute på kaikanten, sommergrill og karaoke hver onsdag.
Anmeldt 19. september 2021

Fikk beskjed av en mindre hyggelig servitør etter en runde øl eller to at vi måtte vente en time før vi fikk bestille ny drikke, siden vi måtte huske på at det var andre gjester der også. Kanskje det mest begredelige jeg noen sinne har opplevd. Det er bare trist.

Øk bemanningen, kutt antall gjester slik at bemanningen klarer å håndtere pågangen. Eventuelt legg ned.

Takk, 69mortenh69

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Betalte 275 kr for en ok ferdigpizza. Pommes-frites virket også som de hadde vært fryst. Hvis du liker måten på Egon og Peppes er dette stedet for deg. Maten kom presis og personalet var ellers hyggelig.

Takk, elida arstad s
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Eneste resturant i Svolvær som hadde ledig bord. Restauranten minnet meg litt om Egon. Mørke lokaler og tremøbler. Det var koselig der. Ok utvalg av mat. Hadde spearibs som smakte veldig godt. Hadde også en pizza som var god. Ok betjening. Verdt et besøk

Takk, 480helenes
Anmeldt 14. juli 2021

Dette var skuffende, betjening som var lite blide, virket nesten som om de ikke hadde lyst til å være der. Maten, spiste reker og fiskesuppe, lite brød til rekene og lager bedre fiskesuppe sjøl og prisen ☹️

Takk, 987monak
Anmeldt 8. juli 2021

Ikke bra service, lite utvalg av mat, ikke god mat… En stor skuffelse. Kommer ikke hit igjen dessverre.

Takk, 123Brittjorunn

Reisende som så på Anker Brygge AS, så også på

Har du vært i Anker Brygge AS? Del dine erfaringer!