Anmeldt 7. august 2021

Usaklig og ufin mann som jobber i betjeningen. Lite serviceinnstilt og rett og slett frekk. Gjorde campingopplevelsen bare trist, anbefaler ingen å reise hit. Overpriset med 300kr for 1 natt, som gjør det til det dyreste stedet å campe med bobil i Lofoten. Fasilitetene var heller ikke mye å skryte av. Urenslighet toalett, og uoversiktlig område. Aldri finn på å rot dere bort i dette!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Oda K
asbjørn larsen, Eier på Hammerstad Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Hei….
Trist at dere opplevde oppholdet hos oss på denne måten.
Du og din venninne Martine,overnattet hos oss uten å registrere dere ved ankomst og dro dagen etter uten å betale
Vi måtte finne eier av bilen som var et utleiefirma,som igjen kontaktet dere…..var det dette som virket usaklig og frekt?
Vi belaster 300 kr for 2 personer inkludert strøm,wifi,tømming,fylling og avfallshåntering og tilgang til dusj/wc.

Håper at dere ellers hadde en fin ferie i Lofoten……..

Kjør forsiktig og god tur videre :-)

Mvh HC

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot av hyggelige eiere, som selv bodde på stedet.
Grei pris.

Ok dusj fasilitet, med mynt innkast.

Litt dårlig underlag på oppstillingsplass for bobilen, men gikk grei

Utleie av båt med henger til 200kr timen, det var helt topp. Vi fikk både fisk, så ørn og nise = Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to kamerater i hytte nr 3 i 6 dager. Hytta var ren og tiltalende, og badet var nyoppusset og innbydende. Løsningen for å komme opp på soverommet på loftet krever en nogenlunde frisk kropp. Vi leide båt for å fiske, en 15 foter med påhenger funket upåklagelig, selv om fisken ikke var samarbeidsvillig. Fryser og sløyeplass var tilgjengelig.
Vertskapet var avslappet, veldig hyggelige og satt selve spissen på vårt besøk.
Vi kommer meget gjerne tilbake hit - men vi må skaffe bedre «haill» neste gang (se ordbok for Nord-Norge)

2  Takk, 822perv
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi fant dette idylliske sted på vår tur i Lofoten.
Lett adkomst for bobil. Forholdsvis god plass for bobil.
Sanitæranlegg har sett sine beste dager. Bør både oppusset og oppgraderes.
God service fra innehaver. Tilbud om transport til/fra Svolvær, ca 9 km unna.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, trondv850
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

En idyllisk plass. Vi kom med campingvogn. Fikk en flott plass ved havet. Strøm var meget upålitelig. Kabeltromler de setter ut som jordfeilbrytere slår ut kursen hele tiden på. Dusjene var noe dårlig renholt og koster 5 kr for 3 min. Ikke egnet for barnefamilier, da stedet ligger i en sving ved motorveien hvor bilene passerer i 80 km/t. Ikke noe gangfelt i nærheten. Men stedet er superidyllisk, og trivelige ansatte der

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 969stians