“Lite mat, relativt dyrt og unødvendig venting”
Anmeldelse av Tika Tika

Tika Tika
Vurdert som nr. 45 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Tika Tika igjen i dag, en stund siden sist. Dette ble siste gang. Lite kjøtt i rettene vi fikk, kun 4 små kyllingbiter sammen med ris og saus. Ikke nok til å bli mett. Og maten kom rimelig sent etter bestilling.

1  Takk, vetleandreass2016

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Dette var noe av det mest smakløse jeg har spist, og risen var kald. Hit drar jeg ikke igjen. Her ble lysten på indisk mat drastisk redusert☹️

1  Takk, egangso
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Maten smaker ferdigmat, men det verste er kanskje at man får 3 - tre - små biter kylling i hovedrettene... overhodet ikke verdt prisen, i tillegg er betjeningen sure, sa ikke ett ord til oss i løpet av besøket. Null poeng om det hadde vært mulig. Stay away.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 716martinf
Anmeldt 12. juli 2018

God indisk mat til ikke for høy pris. Hyggelig betjening, og man får maten ved disken uten å vente. Kan også ta med som Take away.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mar B
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Stedet driver med oppvarming av smakløse sauser. Du får litt kylling og masse ris. Gir få assosiasjoner til indisk mat. Spar de 140 kronene til et annet sted er mitt beste råd. Et lite pluss for at det er rent.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Jan-banan77

Reisende som så på Tika Tika, så også på

Har du vært i Tika Tika? Del dine erfaringer!