“Dvassen pizza, uten smak og forferdelig service”
Anmeldelse av Domino's Pizza Sandvika

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Domino's Pizza Sandvika
Vurdert som nr. 47 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 30. november 2018

Bestilte Dominos etter en lang vurdering da dette ligger i Sandvika, og vi bor i Asker. Prosessen ved å bestille gikk fint via app. Når jeg kom dit ble jeg stående i 15 min (uten at det var kø) Pizzaen lå bak disken med mitt navn på, og jeg hadde betalt. Resultatet var jo da selvsagt at pizzaen ble kald. Smak på pizzaen og det som fulgte med var ikke noe å rope hurra for. De bak kassen viste ikke noe tegn til service, kun kaos. Første og siste gang jeg bestiller mat herifra.

2  Takk, MatsFJohansen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dominos har veldig god pizza. Det skal de ha. Men de ansatte bør få et kurs i folkeskikk. Da vi var der ble det sagt ting av de ansatte som ikke hører noen steder hjemme, og i hvertfall ikke sagt slik at kunder hører det. Skjerpings.

1  Takk, L5684FVgutujan
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Mye mat for pengene. Pizzaen er ok, langt ifra den beste i området. Alle ekstrarettene smaker likt, virker som de bruker én grunndeig med forskjellig krydder.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 762sinan
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Bestiller ofte pizza. I dag ble maten dynget ned av ost. Det grenset til det kvalmende. Andre ganger er maten overstekt. De gangene vi har vært fornøyd overgår maten både Peppes, Egon og Dolly. Derfor bør Domino,s legge helt på å servere pizza med jevnere kvalitet.

Denne gangen ble jeg kvalm av all osten.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, jacobspointofview
Anmeldt 3. mars 2017 via mobile enheter

God pizza til en Ok pris. Dette er typisk American pizza med tykk bunn. Litt fet. Genialt bestillings system vis App hvor du får opp tilbud. Her kan du også følge med når pizzaen er klar for henting. Du mottar også kvittering på Mail i etterkant. Enkelt og greit.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, janmh2014

Reisende som så på Domino's Pizza Sandvika, så også på

Har du vært i Domino's Pizza Sandvika? Del dine erfaringer!