“Tipper det går raskere å få levert pizza’n med brevdue”
Anmeldelse av Domino's Pizza Sandvika

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Domino's Pizza Sandvika
Vurdert som nr. 46 av 50 Restauranter i Sandvika
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

I går bestilte vi pizza med levering, nesten 3 timer senere Kom pizza’n! Sikkelig dårlig… Måtte ringe og etterlyse 2 ganger. Kommer ikke til å bestille derfra igjen.

1  Takk, Miiiiiillaaa

Anmeldt 10. juni 2021

De har OK mat men forferdelig service og leveringstidene er bare tull. Det tok 2 timer før jeg fikk den ene pizzaen jeg bestilte.

Takk, philipvL8854OD
Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte noen pizza med hjemlevering. Svært effektivt levert og helt i samsvar med sporing av bestillingen. Grei pizza, men noe enkel og familievennlig. De fleste voksne synes nok pizza fes Dominos er litt for mild rent smaksmessig. Billig.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, Rune1973
Anmeldt 30. november 2018

Bestilte Dominos etter en lang vurdering da dette ligger i Sandvika, og vi bor i Asker. Prosessen ved å bestille gikk fint via app. Når jeg kom dit ble jeg stående i 15 min (uten at det var kø) Pizzaen lå bak disken med mitt navn på, og jeg hadde betalt. Resultatet var jo da selvsagt at pizzaen ble kald. Smak på pizzaen og det som fulgte med var ikke noe å rope hurra for. De bak kassen viste ikke noe tegn til service, kun kaos. Første og siste gang jeg bestiller mat herifra.

1  Takk, MatsFJohansen
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dominos har veldig god pizza. Det skal de ha. Men de ansatte bør få et kurs i folkeskikk. Da vi var der ble det sagt ting av de ansatte som ikke hører noen steder hjemme, og i hvertfall ikke sagt slik at kunder hører det. Skjerpings.

1  Takk, L5684FVgutujan

Reisende som så på Domino's Pizza Sandvika, så også på

Har du vært i Domino's Pizza Sandvika? Del dine erfaringer!