“koselig sted”

Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Sandvika
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. september 2021

Fin belligenhet ved elva i Sandvika.
Populært sted,men kanske ikke helt verdt prisen.
Finnes helt klart bedre alternativer i nærheten.

Takk, 254trulsn

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselig uteplass med hyggelig service. Men, Egon det hjelper ikke når mat-opplevelsen nok en gang var dårlig. Grillet kylling - to tørre små biter, slapp, kjedelig salat fra pose og noen små biter grønnsaker. Risen ikke kokt godt nok - med harde korn. Samme for følget. Og prisen kr 279. Dette er ikke bra Egon. Blir leeenge - hvis en i det hele tatt gidder å prøve stedet igjen.

Takk, Tenktoganger
Anmeldt 12. juli 2021

Svært skuffende mat og dårlig service. Vi bestilte en cæsarsalat og en kylling, bacon og mozzarella salat. Ventet lenge før maten kom.
Det var den dårligste restaurantopplevelsen jeg har hatt noensinne.
Salatene var sparsommelige og helt tørre. Svært lite mozarella og parmesan i den. Kyllingen hadde ingen smak og hele maten var så tørr at det var vanskelig å svelge den ned. Vi ble ikke mett av maten.
Kjære Egon!
210 g mozzarella koster 19 kr på Meny og 300 g hjertesalat koster 26 kr . Tror ikke hele maten har kostet dere mer enn 50 kr. Ingen sevitør kom til oss for å spørre om vi trengte noe.
Vi hentet menyen selv og bestilte maten gjennom QR kode. Så var det ikke noe tjeneste heller.
Er det sånn dere behandler kunder? Det føles som at man blir lurt da det verken er god mat eller god service.
Det er manglende respekt og holdning i deres system å behandle kunder.

Takk, azarsanaei
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Fikk forrett og hovedrett levert samtidig og maten var kald.
Bare å styre unna det er både dyrt og elendig service!!!!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Compass15089438101
Anmeldt 16. juni 2021

3 gode venninner skulle kose oss med lunch og vin i solen i går, vi ble sittende i 15 min før vi fikk en meny(uteserveringen), da vi omsider fikk bestilt tok det ytterligere 15 min før vi fikk drikke og fra vi kom til maten stod på bordet hadde det gått 45 min, lang tid for 3 enkle lunch menyer.
Vi prøvde og si fra underveis til servitøren uten gehør og spurte derfor om å få prate med hennes sjef noe vi fikk. Han virker bare irritert på vår klage og det toppet seg for oss da han forsvant inn og etterhvert kom ut med bestillingsbongen som hadde gått til kjøkkenet, slang den i bordet til oss og sa at vi hadde ikke ventet 45 min på maten, kun 30 min.
Vi informerte derfor igjen om at det hadde tatt 45 min fra vi kom til vi fikk maten, ble ikke møtt med noen form for forståelse.
Uterestauranten var ikke full og vi oppserverte også mye misnøye fra andre kunder.
Ingen ydmykhet eller beklagelse fra de ansatte, tvert imot.
Blir aldri Egon i Sandvika mer og maten var heller ingen høydare.

1  Takk, tonet760

Reisende som så på Egon Sandvika, så også på

Har du vært i Egon Sandvika? Del dine erfaringer!