“Dårlige greier ”
Anmeldelse av Zouq

Zouq
Vurdert som nr. 6 av 50 Restauranter i Sandvika
Beskrivelse: Zouq er Norges eneste pakistanske restaurantkjede med avdelinger i Stavanger og Sandvika. Helt siden åpningen i 2014 har restauranten tatt matelskere med storm. Med gode anmeldelser og toppkarakterer i media, samt publikumsprisen for beste stand under Glamatfestivalen 2014, har Zouq begeistret kresne ganer siden åpningen for to år siden. Zouq betyr lidenskap og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store ovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske retter.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Huff, dette var dårlige greier. Lite kjøtt, mye bein. Mannen bak må sendes på smilekurs. Langt under forventningene..

Takk, ahsan0709

Anmeldt 19. juni 2021

Vi var tre stykker der idag, En times ventetid og dårlig service, frekke bak disken, veldig skuffet

Takk, 627haticee
Anmeldt 28. november 2020

Bestilte levering. Maten kom kald, de hadde glemt nan brødene våre og maten smakte ikke noe særlig. Fikk nan brødene når vi klagde, så det var bra. Maten var utrolig kjedelig, bestile mix grill, og alt var kryddret men tilbehøret var ikke mye å skryte av.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, nadiaaR6429AQ
Anmeldt 25. september 2020

Zouq er et kjærkomment tilskudd på gågatesiden av elven i Sandvika. Nå kan vi spise både kinesisk, japansk og altså pakistansk innenfor en liten radius og jeg benytter meg jevnlig av alle tre.
På Zouq er det først og fremst maten som lokker. Servicen er personavhengig, treffer du han som er supersøt blir du glad bare av å se ham, men ikke alle er like søte. Men det spiller ikke så stor rolle, for inne på kjøkkenet finnes det en kokk eller to, som kan lage palak paneer (vegetarrett med spinat og ost, kan også fås med kjøtt. Bestiller min medium pluss. da er den akkurat passe sterk, og helt perfekt. Risen er akkurat riktig kokt og smaker som pakistansk ris skal smake. Det ser ut som de er ganske gode på naanbrød også, men det spiser jeg normalt ikke.

Kan på det varmeste anbefale maten på Zouq, og er seriøst hekta på palak paneer, blir ikke lei.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 535sunnivab
Anmeldt 8. mars 2020

Fikk straks følelsen av en god atmosfære. Jeg bestilte kongereker og nanbrød. Det kom to tallerkener og en skål med varmelys på bordet. Det hadde sikkert vært nok til to stykker, men jeg var skikkelig sulten og klarte å spise opp alt. Synes prisen var helt ok.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, EirikT233

Reisende som så på Zouq, så også på

Har du vært i Zouq? Del dine erfaringer!