“Helt nydelig mat!”
Anmeldelse av Zouq

Zouq
Vurdert som nr. 6 av 49 Restauranter i Sandvika
Beskrivelse: Zouq er Norges eneste pakistanske restaurantkjede med avdelinger i Stavanger og Sandvika. Helt siden åpningen i 2014 har restauranten tatt matelskere med storm. Med gode anmeldelser og toppkarakterer i media, samt publikumsprisen for beste stand under Glamatfestivalen 2014, har Zouq begeistret kresne ganer siden åpningen for to år siden. Zouq betyr lidenskap og det er lidenskap som viser igjen i alt hos Zouq. Fra sitteplassen i restauranten kan man beskue tilberedningen av maten, som skjer over hissige flammer ved grillstasjonen eller i en av de store ovnene. En rikholdig meny frister med småretter, varmretter og grillretter fra det pakistanske kjøkken, i tillegg til et godt utvalg av vegetariske retter.
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Bestilte grill mix og hvitløksnaan. Altså! For noen smaker! Og kjøttet var fantastisk mørt!
Helt klart min favorittrestaurant i Sandvika sålangt❤️

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sbolgnes

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Jeg gikk for Samosa og mannen for stekt lam. Vi begge storkoste oss. Maten var akkurat så sterk at den ga et kick, men mild nok til å kjenne en full smaksopplevelse.

Takk, Q5315MTannag
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Huff, dette var dårlige greier. Lite kjøtt, mye bein. Mannen bak må sendes på smilekurs. Langt under forventningene..

Takk, ahsan0709
Anmeldt 19. juni 2021

Vi var tre stykker der idag, En times ventetid og dårlig service, frekke bak disken, veldig skuffet

Takk, 627haticee
Anmeldt 28. november 2020

Bestilte levering. Maten kom kald, de hadde glemt nan brødene våre og maten smakte ikke noe særlig. Fikk nan brødene når vi klagde, så det var bra. Maten var utrolig kjedelig, bestile mix grill, og alt var kryddret men tilbehøret var ikke mye å skryte av.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, nadiaaR6429AQ

Reisende som så på Zouq, så også på

Har du vært i Zouq? Del dine erfaringer!